PABben Skrevet 13. oktober 2023 Skrevet 13. oktober 2023 Til mine Mill-ovner: Jeg bruker Tibber hvor jeg ønsker å benytte nattsenking-funksjonen men samtidig også scener/flows med homey. Mill-appen lar meg aktivere funksjonen "kontroller enheten inviduelt" og da fungerer den med tibber men ikke homey - og motsatt hvis funksjonen er deaktivert. Er det noen andre i samme situasjon og evt. hvordan har dere løst å kunne styre ovnene fra både homey og tibber? Bruker "mill heating" i homey og 3.gen mill-ovn med "mill 2.0" i tibber. Siter
storeulv Skrevet 13. oktober 2023 Skrevet 13. oktober 2023 Svarer vel muligens litt på siden av problemstillingen din her, men har Tibber og Homey, og har en Mill WiFI Gen 3 konveksjonsovn som jeg styrer etter klokken og romtemperaturen. Det du kan gjøre er å bruke Homey til å sette ovnene i forskjellige moduser (PROGRAM, KOMFORT, SOVER, BORTE OG AV) avhengig av tid, strømpris, temperatur i rommet osv. Det gjøres med "SÅ"-kortet "Sett modus <MODE>". Jeg ser ikke helt hvilken nytte Tibber sin nattsenking skal ha som ikke lar seg løse like godt med Homey, men det kan være noe jeg ikke har fått med meg 🙂 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.