Fjosepose Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 Jeg har knotet i noen timer nå med å transformere følgende til å fungere i et script i Homeseer: curl -X 'POST' \ 'https://home.sensibo.com/api/v2/pods/ghrFEH7V/acStates?apiKey=DAwKrth4nBM8IYNNA2BekoZfG0ySzc' \ -H 'accept: */*' \ -H 'Content-Type: application/json' \ -d '{ "acState": { "horizontalSwing": "fixedLeft" } }' Er det noen her som kunne forbarmet seg og laget en kjapp VB-kode for Homeseer scripts? Jeg fikk Sensibo plug-in'en til å fungere, men det mangler kontroll over horisontal sving, men dette scriptet ville fikse dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hflatoey Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Ein rask input i ChatGPT... om det virker derimot kan eg ikkje svare på men litt hjelp er kanskje bedre enn ingen hjelp? 🙂 Og eg ville nok laget ein ny API key, plutselig har du ein som synes det er veldig gøy å slå av og på denne i tide og utide... Sub Main(ByVal Parms As Object) ' Set your parameters here Dim apiKey As String Dim podId As String Dim url As String Dim contentType As String Dim data As String Dim result As String ' Assign your API key and Pod ID apiKey = "YOUR_API_KEY" podId = "ghrFEH7V" ' Construct the URL url = "https://home.sensibo.com/api/v2/pods/" & podId & "/acStates?apiKey=" & apiKey ' Set the content type for JSON contentType = "application/json" ' Set the JSON data payload data = "{""acState"": { ""horizontalSwing"": ""fixedLeft"" }}" ' Make the POST request result = hs.URLAction(url, "POST", data, contentType) ' Log the result, or handle it as you wish hs.WriteLog("SensiboPostResult", result) End Sub 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjosepose Skrevet 7. november 2023 Forfatter Del Skrevet 7. november 2023 Takker! Hadde glemt av at ChatGPT kunne oversette. Eksempelet med hs.URLAction fungerte ikke, men ved å bruke System.Net.WebClient i oversettingsforespørselen til ChatGPT kom det ut noe som fungerte finfint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.