Fjosepose Skrevet 6. november 2023 Skrevet 6. november 2023 Jeg har knotet i noen timer nå med å transformere følgende til å fungere i et script i Homeseer: curl -X 'POST' \ 'https://home.sensibo.com/api/v2/pods/ghrFEH7V/acStates?apiKey=DAwKrth4nBM8IYNNA2BekoZfG0ySzc' \ -H 'accept: */*' \ -H 'Content-Type: application/json' \ -d '{ "acState": { "horizontalSwing": "fixedLeft" } }' Er det noen her som kunne forbarmet seg og laget en kjapp VB-kode for Homeseer scripts? Jeg fikk Sensibo plug-in'en til å fungere, men det mangler kontroll over horisontal sving, men dette scriptet ville fikse dette. Siter
hflatoey Skrevet 7. november 2023 Skrevet 7. november 2023 Ein rask input i ChatGPT... om det virker derimot kan eg ikkje svare på men litt hjelp er kanskje bedre enn ingen hjelp? 🙂 Og eg ville nok laget ein ny API key, plutselig har du ein som synes det er veldig gøy å slå av og på denne i tide og utide... Sub Main(ByVal Parms As Object) ' Set your parameters here Dim apiKey As String Dim podId As String Dim url As String Dim contentType As String Dim data As String Dim result As String ' Assign your API key and Pod ID apiKey = "YOUR_API_KEY" podId = "ghrFEH7V" ' Construct the URL url = "https://home.sensibo.com/api/v2/pods/" & podId & "/acStates?apiKey=" & apiKey ' Set the content type for JSON contentType = "application/json" ' Set the JSON data payload data = "{""acState"": { ""horizontalSwing"": ""fixedLeft"" }}" ' Make the POST request result = hs.URLAction(url, "POST", data, contentType) ' Log the result, or handle it as you wish hs.WriteLog("SensiboPostResult", result) End Sub 1 Siter
Fjosepose Skrevet 7. november 2023 Forfatter Skrevet 7. november 2023 Takker! Hadde glemt av at ChatGPT kunne oversette. Eksempelet med hs.URLAction fungerte ikke, men ved å bruke System.Net.WebClient i oversettingsforespørselen til ChatGPT kom det ut noe som fungerte finfint! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.