Espen Tveit Skrevet 16. november 2023 Del Skrevet 16. november 2023 Hei. Hvordan setter jeg opp Sonoff ZBDongle-E i HS4? Har prøvd HS Zigbee plugin samt AKSonoff, men skjønner ikke hvordan jeg skal gå frem. Hvilken av disse skal jeg bruke? Setter umåtelig stor pris på en litt detaljert forklaring om noen gidder..😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 borg1n Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Er du sikker på at type E virker i HomeSeer? Jeg prøvde å sette type E opp i HomeAssistant og endte til slutt opp med å gå over til type P. Det er riktignok 1 år siden, mye kan ha blitt bedre siden da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Espen Tveit Skrevet 17. november 2023 Forfatter Del Skrevet 17. november 2023 Ikke 100% sikker på det nei.. 🤦♀️ Bare leste meg opp litt i forkant når jeg skulle handle Dongle, og fikk da inntrykk av at det var E som funket "best". Men har jo da ikke tenkt på om den kanskje ikke fungerer mot Homeseer.. Finner mye om hvordan sette den opp i HA, men det hjelper meg ikke mye..😬 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Espen Tveit Skrevet 22. november 2023 Forfatter Del Skrevet 22. november 2023 Da har jeg fått det til å fungere.. Måtte bare få installert riktig plugin (Zigbee plus) 🙈 Så da fungerer Dongle-E i HS👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Espen Tveit
Hei.
Hvordan setter jeg opp Sonoff ZBDongle-E i HS4? Har prøvd HS Zigbee plugin samt AKSonoff, men skjønner ikke hvordan jeg skal gå frem. Hvilken av disse skal jeg bruke? Setter umåtelig stor pris på en litt detaljert forklaring om noen gidder..😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider
3 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.