Hr Kotelett Skrevet 21. november 2023 Skrevet 21. november 2023 Noen som vet om denne kan plugges rett inn på en arduino uno? https://www.dustinhome.no/product/5011227216/transformer-clamp-50a Shelly Transformer Clamp 50A (Shelly_CT_50) | Dustinhome.no kr 139. eller må en ha omformeren? Siter
Guahtdim Skrevet 22. november 2023 Skrevet 22. november 2023 Min første tanke er NEI med tanke på hva normale input for Arduino tåler, men jeg kan ta feil. Jeg antar at dette er tilbehør til en større bit elektronikk som skal passe på hva du forbruker av energi. Jeg minnes at jeg hadde noe lignende en stund (ligger sikkert på loftet ett sted). En del i sikringsskapet og trådløs overføring til en bit som viste forbruk og estimert kostnad. Siter
SveinHa Skrevet 22. november 2023 Skrevet 22. november 2023 Har et par slike fra Elektroimportøren koblet til Shelly EM. Esken ser slik ut: Du får mao 16.67mA (høyst sannsynlig AC) ut av den ved 50A Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.