storeulv Skrevet 8. desember 2023 Skrevet 8. desember 2023 Er det flere enn meg som sliter med sin Mill ovn i dag? Jeg har en Mill WiFi som jeg ikke får kontakt med hverken via cloud eller via lokalt API. Det virker også som om Mill cloud sliter med et eller annet i dag da jeg får svært treg respons på appen, og informasjonen som kommer frem er feil eller ufullstendig. Alt har fungert fint frem til i dag, men nå er det altså ingen kontakt. Mill rapporterer etter det jeg kan se ingen ting på sin statusside heller. Siter
Tander Skrevet 8. desember 2023 Skrevet 8. desember 2023 Jeg har 5 ovner fra Mill, alle er på nett. Har du oppgradert til ny app? Siter
storeulv Skrevet 8. desember 2023 Forfatter Skrevet 8. desember 2023 Jepp! Alt på stell der. Måtte slette appen og reinstallere app og ovn. Aner ikke hva som gikk galt der, men det er åpenbart at noe hadde skrudd seg til i appen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.