Johnsern Skrevet 16. desember 2023 Skrevet 16. desember 2023 I mitt gamle smarthus oppsett hadde jeg flere trådløse temperatursensorer. Ser at i Homey er det dårlig utvalg. Men jeg la nettopp inn en Fibaro Smart implant og der får jeg opp temperaturen både på enheten og ekstern giver. Men hvordan skal jeg få den inn i oversikten slik at jeg slipper å klikke inn på enheten for å se utetemperaturen? Mvh Kjetil Siter
christbj Skrevet 19. desember 2023 Skrevet 19. desember 2023 Jeg har lagt Fibaro Smart Implant som favoritt. Da vises den i hjem bildet (antar det er det du mener med oversikte) med en temperatur i symbolet, se vedlagt bilde. Hvordan det er valgt hvilken av temperaturene vet jeg ikke sikkert, men det er ikke gjennomsnittet som vises. Her vises temperaturen fra ekstern sensor 2. Denne temperaturen brukes i en flow, det er sannsynligvis derfor den som vises. Siter
Johnsern Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Skrevet 27. desember 2023 christbj skrev (På 19.12.2023 den 12.09): Jeg har lagt Fibaro Smart Implant som favoritt. Da vises den i hjem bildet (antar det er det du mener med oversikte) med en temperatur i symbolet, se vedlagt bilde. Hvordan det er valgt hvilken av temperaturene vet jeg ikke sikkert, men det er ikke gjennomsnittet som vises. Her vises temperaturen fra ekstern sensor 2. Denne temperaturen brukes i en flow, det er sannsynligvis derfor den som vises. Ved å gå inn på innstillinger for enheten via appen så har du ei linje det står statusindikator på. Der kan du velge hvilken status du vil ha ut på hjembildet. Fant den etter mye trykking. Iblandt tenker en altfor komplisert 🙂 Mvh Kjetil 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.