Odd Skrevet 16. februar 2017 Skrevet 16. februar 2017 Emne om tilpasninger en kan gjøre på serveren. Siter
Odd Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Skrevet 16. februar 2017 (endret) Jeg irriterer meg en smule på fargen som Back og Forward knappene i webgrensesnittet har. Her er de røde ... på HomeSeer er de gule. For meg er dette litt harry farger og har forsøkt å finne ut hvordan jeg får satt det til standard farge. Vanligvis settes dette i headeren på siden med <meta name="msapplication-navbutton-color" content="red"> , men ikke så lett å endre den her. Noen som har en ide om hvordan en skal få endret dette? Endret 16. februar 2017 av Odd Siter
Moskus Skrevet 16. februar 2017 Skrevet 16. februar 2017 1 time siden, Odd skrev: Jeg irriterer meg en smule på fargen som Back og Forward knappene i webgrensesnittet har. Jeg forstår ikke engang hvilke knapper du snakker om... Siter
Odd Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Skrevet 16. februar 2017 (endret) Prøvde å legge inn et bilde .. litt usikker på om det kommer fram, men jeg snakker om Fram og tilbake knappen øverst i nettleseren Endret 16. februar 2017 av Odd Siter
Blodstrupmoen Skrevet 16. februar 2017 Skrevet 16. februar 2017 5 minutter siden, Odd skrev: Prøvde å legge inn et bilde .. litt usikker på om det kommer fram, men jeg snakker om Fram og tilbake knappen øverst i nettleseren Knappene i nettleseren har vel ikke noe med Homeseer å gjøre? Utseendet avhenger av hvilken browser du bruker. Siter
Odd Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Skrevet 16. februar 2017 (endret) Nå vet jeg årsaken ... Ja, det er relatert til Internet Exsplorer. Årsaken er at jeg drar siden ned på oppgavelinja og starter derfra. Sløvt av meg og harry av Microsoft Endret 16. februar 2017 av Odd Siter
Odd Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Skrevet 16. februar 2017 (endret) En annen ting ... Finnes det noen beskrivelse på hvordan en kan lage egne tema (skin) med CSS Ser det ligger noen iconer som indikerer at dette er eller har vært mulig i katalogen "\html\images\black" Jeg tenker da på selve web grensesnittet for HomeSeer. Endret 16. februar 2017 av Odd Siter
Moskus Skrevet 16. februar 2017 Skrevet 16. februar 2017 31 minutter siden, Odd skrev: Finnes det noen beskrivelse på hvordan en kan lage egne tema (skin) med CSS Du kan legge endringer i "Custom.css" i \html\css-mappen. Disse endringer overstyrer "style.css". Men hvordan du kan gjøre endringer i CSS er et laaangt kapittel. CSS er litt jobb. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.