DIYglenn Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar (endret) Hei! Ønsker å kjøpe et produkt som kun er på lager i Åsane, har prøvd å skaffe denne i to år, men kommer aldri på lager her. Er der noen som skal innom IKEA Åsane og kunne ha tatt med en ekstra pakke? Kan forhåndsbetale frakt evt. så det bare er å levere på Posten. Er snakk om en bilderamme til Sonos. Endret 9. februar av DIYglenn Saken er løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Jeg personlig har ikke noe bedre svar enn at om jeg skal der kan jeg kjøpe det til deg, men er om kvarter-14 dager liksom. Men om du har prøvd i 2 år er det kanskje innafor. Bor 45 min ifra så er ikke sånn at jeg frekventerer der ofte. Men om jeg skal forbi og du ikke har fått tak i kan jeg fikse. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DIYglenn Skrevet 8. januar Forfatter Del Skrevet 8. januar Det hadde jeg satt veldig stor pris på! IKEA nekter å sende mellom lager i Norge grunnet miljøhensyn, så de kunne ikke hjelpe. Send meg PM om du skal i nærheten, så kan jeg bestille fraktseddel etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Si at alternativet er at jeg kjører dieselbil tur/retur Åsane gjennom sentrum på en kald dag, gjerne da kuldelokket er over sentrum, mye bedre 😅 Men det går jo ikke på IKEA sitt CO2 budsjett... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DIYglenn Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Haha, ja nettopp! De sa at «alt må fraktes fra Sverige» for det var det mest miljøvennlige. Det blir ren idioti til slutt å holde på det prinsippet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DIYglenn Skrevet 2. februar Forfatter Del Skrevet 2. februar Ble det noen IKEA-tur i nær framtid? 😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Nei, eller skal forbi der i vinterferien i uke 9, kan ta og fikse det da 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Da pakker jeg denne og får den endelig sendt avgårde 👍 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars @DIYglenn Post gjerne et bilde, har sort front selv men ønsker kassetten. 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DIYglenn Skrevet 7. mars Forfatter Del Skrevet 7. mars ENDELIG! Tusen takk 🫶 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Gjorde seg den 👍 godt den kom hel frem ^^ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.