ZoRaC Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Mulig du må lagre som .vb i stedet for .txt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hvis det er scriptet, finner ikke jeg heller noe feil med det. Sjekke det i Visual Studio, ser fint ut der uten feilmeldinger eller varsler. Hvordan ser Action'en i eventet som trigger scriptet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrTiger Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 Det ser slik ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrTiger Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 11 hours ago, ZoRaC said: Mulig du må lagre som .vb i stedet for .txt? Prøvde og lagre den i .vb i steden for .txt og da får jeg denne feilmeldingen. Running script C:\Program Files (x86)\HomeSeer HS3\scripts\northq.vb :Exception has been thrown by the target of an invocation.Arithmetic operation resulted in an overflow. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 14 timer siden, ZoRaC skrev: Mulig du må lagre som .vb i stedet for .txt? Det er riktig, jeg overså det. Scriptet er et .NET script, ikke VBscript. Dermed med .vb ending og ikke .txt ending. 2 timer siden, MrTiger skrev: Prøvde og lagre den i .vb i steden for .txt og da får jeg denne feilmeldingen. Running script C:\Program Files (x86)\HomeSeer HS3\scripts\northq.vb :Exception has been thrown by the target of an invocation.Arithmetic operation resulted in an overflow. Da tipper jeg at dette: dateNow.Subtract(datePrev).TotalHours gir 0, og å dele på null er tull. Med andre ord kan det se ut som om dateNow og datePrev er like. Hvilke faktiske verdier har devRefNow og devRefPrev? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrTiger Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2017 hadde satt inn feil id på realtime devicen i scriptet, når jeg fikk satt inn riktig begynte det å fungere. Har litt problemer med å få den til å lese riktig kw, så jeg tester ut litt forskjellige parametere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrTiger Skrevet 25. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2017 On 18.2.2017 at 10:59, MrTiger said: Device'ene hvordan kan jeg resette vaule i en virtual device? ønkser og sette den til 0 igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Tools -> ControlPanel -> Run immediate script: hs.SetDeviceValueByRef(DIN_REF, 0, True) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.