christbj Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Jeg så nettopp gjennom denne Youtube videoen og har basert på hans tips om bruk av Trigger ID slått sammen det som var seks adskilte automasjoner til 1! I stuen vår bruker vi Ikea Somrig til å styre lysene når vi sitter i sofakroken. Denne fjernkontrollen har 2 knapper, hver med 3 funksjoner (enkelttrykk, dobbetltrykk og hold). Dette bruker vi til å skru av/på (toggle), dimme opp og dimme ned spotter på hhv den ene og andre siden av rommet. Nå er disse seks funksjonene pakket inn i en automasjon. Og når jeg vil ta i bruk en fjernkontroll til, dedikert til godstolen, så kan jeg kopiere denne ene automasjonen og legge inn fjernkontroll nr 2 på samme måte. Det er sikkert andre måter dette kan ordnes på, men denne skal i alle fall jeg bruke videre. 🙂 Det blir ellers nok automasjoner å holde oversikt over. 3 Siter
sbarmen Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli Jeg gjør også dette. Trigger ID er veldig smart og blitt en standard del av verktøykassen min. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.