larstobi Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Hei! Jeg vurderer å importere noen reservebatterier til Sensative Strips. De bruker et veldig spesielt batteri som ikker er å få tak i for privatpersoner, såvidt jeg har greid å finne ut. Jeg har derimot egen bedrift (jeg er selvstendig konsulent) og kan importere fra Kina. Fraktprisen er derimot veldig høy. For å skifte dem ut kreves det at man forsiktig åpner og splitter plastikkdekselet, så klipper av det gamle batteriet, lodder på det nye, også limer på plastdekselet igjen. Nye sensorer koster ca 500 kr per stykk, så det er økonomi i å skifte batteriet selv. Men man må som minumum ha loddebolt samt å kunne lodde. Eller kjenne noen med det. Hvis jeg bestiller nok antall så tror jeg at jeg kan få dem ned i ca. 100 kr per batteri inkludert frakt, fortolling og mva. Hvis jeg importerer noen, vil noen her være interessert i å kjøpe av meg da? Siter
Tor Magnus Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Dette passer perfekt! Jeg har nå tre sensorer som er tomme for batteri etter ~5 år. Mye prøving og feiling i begynnelsen som trakk mye batteri. Jeg er gjerne med på en bestilling! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.