hulkhaugen Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Jeg er i prosessen med å få anbud på ny varmepumpe med to innedeler på en utedel, og ønsker å gå for en som er relativt grei å integrere i Home Assistant. Har sett litt på Mitsubishi sine sammen med SwiCago HeatPump på en ESP modul. Er det den beste løsningen i dag, eller er det noen andre merker å anbefale? Siter
VikingOy Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Jeg bruker Mitsubishi Aircondition anlegg (Heat/Cool) og fikk den greit inn i Home Assistant med MELCloud integrasjonen Siter
hulkhaugen Skrevet 5. februar Forfatter Skrevet 5. februar Ja, jeg har dialog med en som leverer Daikin nå, men ser ikke ut som han kan eller vil svare på hvilken kontroller som står i, så da antar jeg at det er BRP069Cxx eller nyere som ikke er kompatibel. Dumt at det er skal være så vanskelig å integrere en AC. Pris har jo også noe å si, håper jeg får et fornuftig tilbud på Mitsubishi, selv om jeg ikke er noe fan av det nyere firekantede designet... Siter
Byelektrikeren Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Sjekk GREE, flott design, bra pris, topp integrasjon mot smarthouse og google. https://www.greenorge.no/varmepumper Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.