Actibus Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Nå er jeg lei av å kjøpe ting som bare fungerer halvveis. Hvilken termostat for elektrisk gulvvarme skal jeg kjøpe i år, som fungerer uten tull opp mot HomeSeer? Er de nye Z-TRM6 good ut av boksen? Har forsøkt meg på noen Namron, men for noe dritt - vanskelig å få inn, kan ikke sette setpunkt fra HS og når man factory resetter de så nullstille IKKE z-wave delen. Vet ikke hvor mange tusenlapper jeg har kastet bort på ting som fungerer halvveis.. Siter
OlavT Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar (endret) Jeg har ikke selv testet TRM6, men dette er en Z-Wave 800 enhet basert på nye versjoner av hardware og Z-Wave SDK. Burde være et godt valg. Jeg har en del TRM3 som fungerer greit. Jeg kan ikke gå god for hvor bra HomeSeer fungerer. Endret 12. februar av OlavT Siter
Kim123 Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Har 4 stk TRM3. Brukt i ca 4 år nå. Fungerer bra. Bruker de til varmefolie på 3 soverom, og en i vindfanget. Skrur av displayet kl 18 og på kl 07 på soverom. Komfortsetting i HA som setter gulvtemp til 24 gr. Strålende fornøyd med disse som er tilkoblet Home Assistant. Vil regne med de fungerer like greit i HS. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.