Erling Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Hm., det ser ut som om disse er like for 6 & 7, noen som vet om det faktisk stemmer? https://aeotec.com/products/aeotec-recessor/ Sitat Recessor has been crafted to be compatible three generations of Aeotec’s Z-Wave sensor technology. It offers in-wall and in-ceiling installation of MultiSensor 6, MultiSensor 7, and TriSensor. Fikk 8-9 stk. felt inn m/USB-strøm i 2021. Skal bytte z-wave sentral og vurderer bytte. Sløsing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Bytte fra 6 til 7? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 5. mars Forfatter Del Skrevet 5. mars Ja, det frister, men er redd det blir sløsing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrE Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Har 3 stk av recessor med 7'en, det passer. 🙂 Spiser batteri, så veldig lurt med USB-strøm.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Er vel ikke noe revolusjonerende ifra 6rn til 7rn? Jeg kjører selv 6rn og bruker den i hovedsak til temperatur og bevegelsedetektering, og den fungerer utmerket til det, så for meg er det sløsing ^^ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aarpi3 Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars For meg høres det ut som sløsing. Jeg har en 6'er og en 7'er på hvert sitt bad. Ved direkte sammenligning så virker 7eren marginalt raskere i responsen, men det er ikke noe jeg tenker på i praktisk bruk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars Takk for innspilt. Helt enig i at det ikke var nødvendig med oppgradering. Sløsing. Har fått (kjøpt) 1 av den nye versjonen for erstatning på terrassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.