Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en Fibaro Double Switch 2 koblet to små laster på badet. Etter et års tid har denne nå takket for seg i form av at den ene outputen alltid er på uansett hvor mye jeg trykker på bryteren eller skrur av via Home Assistant.

Noen som har egne erfaringer med Double Switch 2 fra Fibaro? Jeg skal selvfølgelig reklamere til elektriker som både står for produktet og montering, men tenkte i samme slengen på om det finnes noen alternativ til denne?

Skrevet

Jeg leverer i all hovedsak Fibaro i mine smarthus løsninger, uten de helt store utfordringene. Fra tid til annen vil du finne elektronikk produkter som blir defekt, eller slutter å reagere. Prøv å slette den og legg den inn igjen på nytt - det kan av og til hjelpe.

• Like 1
Skrevet

Takk for tips, jeg prøver dette 🙂

Fra før har jeg prøvd å tatt sikringen. Men jeg tenkte at iom ikke bryterene fungerte at selve pilla (eller releet som jeg tror det heter) var ødelagt siden det alltid var på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.