strutings Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Borettslaget har byttet til disse. Ingen styring via nettside, kun app. Ikke mulighet for styring etter strømpris, men det er forsåvidt ikke noe problem å lage selv i HA. Utfordringen er å få satt opp start/stopp av lader når bilen ikke har denne funksjonen. Tidligere hadde vi Charge365 og der brukte jeg et CSS-script fra bash/debian for å starte lading. Noen smarte knoller som har tenkt på dette? Siter
Jorgen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har tukla litt med dette dei siste dagane, og fått til å sette opp authentication flow og trigge Zaptec-laderen gjennom Elaway sitt API frå lokalt testmiljø. Brukte https://mitmproxy.org/ for å snappe ut endepunkt og header/body frå iPhone-appen. Neste steg blir å forsøke å bygge ein custom integration for home assistant. Litt hektisk om dagen, men håper på å få laga til noko i løpet av jula. Send meg gjerne ein PM dersom du er interessert i meir info eller kan bidra. Eg har begrensa erfaring med python og custom integrations i HA. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.