Umpalumpa Skrevet 9. april Skrevet 9. april Hei, jeg har en Hometroller Pro som kjører Homeseer Hs4. Men jeg opplever at det er fryktelig seigt og tregt på generellt grunnlag. Når jeg skal lage scener og legger til noder tar det mildt sagt lang tid for hvert steg og jeg får testet tålmodigheten min. Samme når jeg kjører noen scener som alt av eller dagscener så tar det veeeeeldig lang tid før alt er på. Er på ingen måte snappy. Tar imot alt av gode tips!!! mvh Espen Siter
hflatoey Skrevet 9. april Skrevet 9. april Husker eg brukte ett script eg kjørte for å slå av logging av alle events og devicer og så tok eg berre på logging av det eg holdt på å fikse/programmere, mener det hjalp litt men eg og opplevde Homeseer som tregt og det var ein av grunnene til eg gjekk over til Node-Red... Min server: Intel i9-9900K CPU @ 3.60GHz 64 GB Ram Trur det var dette scriptet https://forums.homeseer.com/forum/homeseer-products-services/system-software-controllers/hs3-hs3pro-software/hs3-hs3pro-discussion/1255882-z-wave-delays-on-plugin-version-3-0-1-243#post1256053 Siter
Umpalumpa Skrevet 11. april Forfatter Skrevet 11. april Hei og takk for raskt svar! Da skal jeg prøve dette for å se om det blir bedre. Ha en strålende dag! mvh Espen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.