jaknudsen Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april (endret) Jeg har en zip screen med Somfy WT-motor som jeg i dag styrer med en Fibaro Roller Shutter som er montert i en utvendig koblingsboks. Jeg skal selge denne screenen pga annet solskjermingsbehov, og lurer på hvordan en kjøper som ikke har smarthussystem kan styre den. Finnes det 230v-releer med fjernkontroll til en rimelig penge? Endret 19. april av jaknudsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neophyte Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Den kan vel kobles direkte til noe sånt? https://www.elko.no/produkter/14-brytere-og-dimmere/paveggsbrytere/elko-rs/polarhvit/rs16-2m-p-markisebryter-ph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaknudsen Skrevet 22. april Forfatter Del Skrevet 22. april Takk, men jeg har ikke en innvendig (innendørs) koblingsboks tilgjengelig for denne kursen. Utvendiig = utendørs i første post 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april (endret) jaknudsen skrev (3 timer siden): Takk, men jeg har ikke en innvendig (innendørs) koblingsboks tilgjengelig for denne kursen. Utvendiig = utendørs i første post 🙂 Tror du ikke det kunne være et svar relatert til dette, "og lurer på hvordan en kjøper som ikke har smarthussystem kan styre den" ? Endret 22. april av stigvi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaknudsen Skrevet 24. april Forfatter Del Skrevet 24. april Hehe, jo det har du helt rett i! Tenkte for mye på egne forhold der. Det kan jo være litt omfattende å legge opp en utendørs kurs med veggboks og en slik bryter, kanskje lettere å trekke kabling fra eksisterende utendørs stikkontakt e.l. med et trådløst relé av noe slag - hvis det finnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torstein89 Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Hva feks Shelly 2PM via Wifi? Eller Nexa Markisemottaker med fjernkontroll? Trenger bare å spørre en gammel kollega @jaknudsen😂😇 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaknudsen Skrevet 21. mai Forfatter Del Skrevet 21. mai Wow, bra google-fu, @torstein89! 😄 Burde hørt med deg først ja ❤️ Men screenen ble uansett solgt uten videre spørsmål om tilkobling 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.