ThomasBK Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Hei. Noen som vet hva dette er og hvordan få dette bort? "Starting up.... 08.05.2024 19.29.28 Legacy-Plugin~!~RFXCOM Error: ~!~44 (StartIO) receiver 1 has no com interface configured! 08.05.2024 19.29.28 Legacy-Plugin~!~RFXCOM Error: ~!~44 (StartIO) transmitter 1 has no com interface configured!Startup Complete, 2 errors detected, check the log for more information." Siter
ThomasBK Skrevet 13. mai Forfatter Skrevet 13. mai ThomasBK skrev (På 8.5.2024 den 20.32): Hei. Noen som vet hva dette er og hvordan få dette bort? "Starting up.... 08.05.2024 19.29.28 Legacy-Plugin~!~RFXCOM Error: ~!~44 (StartIO) receiver 1 has no com interface configured! 08.05.2024 19.29.28 Legacy-Plugin~!~RFXCOM Error: ~!~44 (StartIO) transmitter 1 has no com interface configured!Startup Complete, 2 errors detected, check the log for more information." Jeg har nemlig sjekket at RFXCOM-senderen/mottakeren er rutet til riktig COM-port. Det har fungert knirkefritt i flere år, men plutselig en dag begynte denne feilmeldingen å komme... Noen som har vært borte i dette før? Siter
Guahtdim Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai (endret) Prøv å skifte mellom fysiske porter og så start på nytt. Jeg har opplevd at mine enheter plutselig ikke virker i porten de sitter i. Det kan også være den tilkoblede enheten som har godt av å få litt "strømfri" og slik restarte. Endret 14. mai av Guahtdim Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.