Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Problemer med Jon00 Alexa helper i HS4


Anbefalte innlegg

Jeg bruker Jon00 sin Alexa helper til funksjoner av typen "Alexa ask HomeSeer bedroom temperature" eller "Alexa tell HomeSeer to check door statuses" , i det heletatt alt der Alexa skal komme tilbake med en verdi fra HomeSeer.

 

Jeg forsøker å sette dette opp på HS4 systemet mitt på hytta nå men sliter med å få det til å virke.

 

Så vidt jeg vet skal jeg trenge:

 

# Alexa skill "HomeSeer Home Automation Skill"
("HomeSeer Smarthome" er den som gir funksjon "Alexa turn off" mens "HomeSeer Home Automation Skill" gir fuknsjonen "Alexa telle Homeseer ..." funksjon og som sender hele strenger ufiltrert til MyHS)

# Denne linket til MyHS
# MyHS konto
# Jon00 Alexa helper installert på min lokale HS4

 

HomeSeer Smarthome skillen funker med "ALexa turn on.."

MyHS kontoen virker (jeg kan logge med inn og styre enheter)

 

Men jeg får ikke Jon00 rutinenen til å trigge?

Jeg ser til min bekymring at MyHS krever abonnement for å fungere med en del ting https://homeseer.com/myhs-lite-changes/
Har oppdatert til PLUS plan men det hjelper fremdeles ikke?

Jeg burke kanskje relinke  "HomeSeer Home Automation Skill" skillen men jeg tør ikke å disable den for jeg ser at den ikke er i søkelista på det Alexa abonnementet jeg har her på hytta 😞
-Noe med at den kun er tilgjengelig i USA?

Sitter helt fast og trenger alle tips for å feilsøke!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.