Fermate Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Jeg har satt opp en Shelly Plug S med MQTT og i mcsMQTT får jeg alle HS devicer som det er trafikk på. Dvs alle status devicer som strøm spenning osv. Men hvordan får jeg en device som kan skru den av og på? Jeg tipper på at om jeg bruker den riktige kommandoen i MQTT Explorer som vil den dukke opp i mcsMQTT men jeg skjønner ingen ting av MQTT dokumentasjonen 😞 Hve er topic, og hvilken palyload? Ett etter annet med switch:0 men hva?? Hjelp! Siter
SveinHa Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai MQTT dokumentsjonen til Shelly er så som så... Styring av Shelly Plug S er f.eks: <topic>/command/switch:0 og payload on/off Prøver å samle litt Shelly spesialiteter her: Siter
Fermate Skrevet 31. mai Forfatter Skrevet 31. mai SveinHa skrev (31 minutter siden): Styring av Shelly Plug S er f.eks: <topic>/command/switch:0 og payload on/off Takk for hjelp! Slik som dette? Jeg får det ikke til å virke Ser du noe feil? Siter
SveinHa Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Slik ser en av mine PlugS ut: Har du oppdatert firmware i PlugS? ALT Shelly har gammel firmware når du kjøper de og der kan være dramatiske forskjeller... Du finner oppdatering direkte i brukergrensesnittet. 1 Siter
Fermate Skrevet 31. mai Forfatter Skrevet 31. mai SveinHa skrev (6 timer siden): Har du oppdatert firmware i PlugS? Takk! Det var denne som skulle til: 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.