Halvar sin varmepumpe Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli (endret) Hei. Vi har kjøpt oss et hus fra 1996 med jordvarme og vannbåren varme i hele huset. Det var desverre ikke med noe bruksanvisning/installasjons-anvisning på varmepumpen som tilhører systemet. Det er løse komponenter som er installert i et eget rom. Det er egne varmeelementer i tillegg til varmepumpedelen. Jeg har søkt nettet, men finner bare beskrivelse av nyere systemer som er innkapslet i et eget skap. Nå har jeg feil på anlegget og sliter med å få hjelp der jeg bor. Trenger hjelp til installasjons-/bruks-anvisning for selve varmepumpeanlegget. Noen som kjenner til en god beskrivelse som finnes tilgjengelig. De to varmeelementene sto veldig høyt justert (65 grader). Noe som kjenner til hvilket nivå disse bør stå på? NB! Eget elemenet til varmtvannsbeholderen utenom disse. Setter pris på god guiding, da dette er helt nytt for oss og vi trenger litt assistanse. mvh Halvar Endret 8. juli av Halvar sin varmepumpe Lagt ved bilde Siter
Brors94 Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Ikke noe dokumentasjon om du åpner døra der heller? eventuelt flere bilder av anlegget, Gjerne nær bilde av displayet der å og om det er noen pumper, bokser for styring osv? og eventuelt bilde av innsiden av døra der også. ser det er ikke noe på nette for BV50vv... 😅 Så er nok veldig gammel sak ja. Siter
Tverfyll Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Det ser ut som det står en controller fra carel i skapdøren Dette er det nærmeste jeg kommer med det bildet du har tatt. https://www.carel.com/ir33-series-na Om du åpner boksen så står det helt sikkert et typenummer som er mulig å søke opp. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.