Smith11 Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Er det noen som har prøvd Aqara Smart Lock U200 Kit ? passer den til norske dører og er den så lett og elegant som det reklamers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haarfagr Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Aner ikke, men mistet interessen veldig fort når jeg så at den kun klarer -15C. Ikke bra nok for Norsk vinter vil jeg si. Tar ikke sjansen på at noe går feil pga kulde når det er -20 eller lavere ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smith11 Skrevet 14. juli Forfatter Del Skrevet 14. juli Huff… Planen var ikke å gjøre dette til en vær diskusjon, men jeg må bare korriger deg med å si at du trenger nærmere -25 ute for å kjøle ned en gjenstand som er montert på en husvegg til -15. Hvor jeg bor har det ikke vært i nærheten av -15 så lenge jeg kan huske, så temperatur er ikke et problem for meg. Tenker selv å kjøpe så snart jeg ser noen på tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Ser ut som Zigbee støtte er svært dårlig. Dvs, parring må initialiseres av allerede tilknyttet aqara hub. Og kommunikasjon deretter er kryptert, det spekuleres i at krypteringsnøkkel hentes fra cloud når dette skjer. https://github.com/Koenkk/zigbee2mqtt/issues/13087 Derav er den ikke støttet av tredje parts zigbee hubber pdd. Tror jeg står over ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rland Skrevet 5. september Del Skrevet 5. september (endret) @Evelen det der er A100 Pro (Zigbee). U200 støtter Matter over Thread og er sertifisert av Home Assistant. https://www.home-assistant.io/blog/2024/09/03/aqara-joins-works-with-home-assistant/ Jeg prøvde å få en Nuki til å passe på hytta i Norge, men det gikk ikke så bra siden selve låseboksen var for bred/dyp. Er interessert i rapporter dersom noen har fått testet U200 på en norsk dør. For Nukien måtte jeg bytte til en låsesylinder som hadde nøkkel på begge sider. Er det noen som vet om U200 fungerer med vanlige vridere som man typisk har på innsiden av dørene i Norge? Endret 5. september av rland Wrong model number Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rland Skrevet 6. september Del Skrevet 6. september On 05/09/2024 at 09:10, rland said: Er det noen som vet om U200 fungerer med vanlige vridere som man typisk har på innsiden av dørene i Norge? Tror jeg kan svare meg selv på dette. Ser ikke ut til å være mulig ved mindre vrideren kan fjernes, som iallefall på våre dører ikke virker som at det gjør. Så må nok bytte ut låseboksen til en med nøkkel på begge sider igjen om jeg skal prøve meg på U200. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.