Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon! 🥇🥈🥉

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare fremsnakke kundeservice fra Fibaro her.
Jeg hadde surret bort noen monteringsdetaljer for noen av mine enheter og spurte på support om det er mulig å få tak i dem.

Det kom svar etter en dag, og de bare sendte meg det jeg trengte. Helt gratis, og fri frakt. Riktignok ganske enkle plastdetaljer, men det kostet jo å behandle det og betale frakt.

Så i tillegg til at Fibaro er de mest driftssikre komponentene i mine systemer, så har de også en kundebehandling som man ikke er vant til i 2024.

Det er til å bli glad av, selv om det nå begynner å bli nok regnvær. Det kan de nok ikke gjøre noe med.

MVH

Einar Sjaavik

• Like 6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.