GĂ„ til innhold
  • Bli medlem
StĂžtt hjemmeautomasjon! đŸ„‡đŸ„ˆđŸ„‰

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et fryseskap som er gammelt og dÞra er litt dÄrlig. Jeg Þnsker Ä lage en alarm nÄr temperatur overstiger f.eks. -2 grader i Homey. Noen som vet om noe som ville funke?

Skrevet

Jeg har hatt min Aqara Zigbee sensor i fryseboks pÄ -21 grader i mange Är. Men jeg tok ut cr2032 batteriet og loddet pÄ en batteriholder for to AA batterier. Og bruker AA lithium. De tÄler kulden bra.

Skrevet
bjornepappa skrev (12 timer siden):

Eg har slike i fryseskap og kjĂžleskap. Fungerer topp topp, men det krev naturlegvis RFX eller tilsvarande.

Ok har du noe anbefaling pÄ hva jeg kan bruke her, siden disse ikke gÄr rett inn i Homey?

Skrevet
halono skrev (11 timer siden):

Ok har du noe anbefaling pÄ hva jeg kan bruke her, siden disse ikke gÄr rett inn i Homey?

MÄ nok melde pass der, har null erfaring med Homey. Men eg vil i grunn heller anbefale Ä gÄ for ein type sensor som er enkel Ä ta inn i Homey. @stigvi sin anbefaling f.eks, eg har ogsÄ ein haug av desse rundt i huset og erfaringane er gode, men originalt CR2032 har eg lite tru pÄ at overlever sÄ lenge i -20 grader sÄ i tilfelle ville eg gÄtt for lÞysinga med litium-AA-batteri.

Skrevet

Er et brukbart utvalg med Tuya sensorer som har ekstern prober, hvis du allerede bruker slikt utstyr, ebay er fasiten der. Ser ut til Ă„ vĂŠre stĂžttet av Homey, selv om jeg ikke har noen erfaring med homey

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies pÄ din enhet for Ä gjÞre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.