Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Feilmelding for Nordpool integrasjonen i lang tid nå - ingenting skjer?

VikingOy

Anbefalte innlegg

Helt siden oppgradering av HA til 2024.7.x har jeg fått følgende feimelding i loggen (noe forkortet):

Logger: homeassistant.util.loop
Source: util/loop.py:136
First occurred: 9:46:48 PM (3 occurrences)
Last logged: 9:50:00 PM

Detected blocking call to open with args ('/usr/local/lib/python3.12/site-packages/pytz/zoneinfo/Europe/Stockholm', 'rb') inside the event loop by custom integration 'nordpool' at custom_components/nordpool/__init__.py, line 158: tz=timezone("Europe/Stockholm"), (offender: /usr/local/lib/python3.12/site-packages/pytz/__init__.py, line 108: return open(filename, 'rb')), please create a bug report at https://github.com/custom-components/nordpool/issues

Jeg har (selvsagt) ikke lagt inn noen issue på GitHUB fordi jeg regnet med at det kommer helt sikkert noen andre som har mer peiling enn meg, til å gjøre. Men så ser ikke ut til å ha skjedd (?)  Kan det bety at det er kun meg som får denne feilmeldingen hver eneste gang jeg restarter eller booter HA ?

Hører veldig gjerne om noen andre også får denne feilmeldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr svaret ditt at det er du som er maintainer av den integrasjonen (og at du følte seg truffet?), eller gråter du bare på vegne av andre? 

Det var ikke min hensikt å kritisere noen for noe, men om du uansett kunne svart på spørsmålet mitt: Er dette en kjent og erkjent feil som alle får, eller er det bare meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VikingOy skrev (2 timer siden):

Betyr svaret ditt at det er du som er maintainer av den integrasjonen (og at du følte seg truffet?), eller gråter du bare på vegne av andre?

Verken det ene eller det andre

VikingOy skrev (2 timer siden):

Det var ikke min hensikt å kritisere noen for noe

Da synes jeg ikke overskriften din på denne tråden er valgt med omhu. Og jeg ga bare uttrykk for hva jeg synes - at det _ikke_ er gått lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.