VikingOy Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Helt siden oppgradering av HA til 2024.7.x har jeg fått følgende feimelding i loggen (noe forkortet): Logger: homeassistant.util.loop Source: util/loop.py:136 First occurred: 9:46:48 PM (3 occurrences) Last logged: 9:50:00 PM Detected blocking call to open with args ('/usr/local/lib/python3.12/site-packages/pytz/zoneinfo/Europe/Stockholm', 'rb') inside the event loop by custom integration 'nordpool' at custom_components/nordpool/__init__.py, line 158: tz=timezone("Europe/Stockholm"), (offender: /usr/local/lib/python3.12/site-packages/pytz/__init__.py, line 108: return open(filename, 'rb')), please create a bug report at https://github.com/custom-components/nordpool/issues Jeg har (selvsagt) ikke lagt inn noen issue på GitHUB fordi jeg regnet med at det kommer helt sikkert noen andre som har mer peiling enn meg, til å gjøre. Men så ser ikke ut til å ha skjedd (?) Kan det bety at det er kun meg som får denne feilmeldingen hver eneste gang jeg restarter eller booter HA ? Hører veldig gjerne om noen andre også får denne feilmeldingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 4. august Del Skrevet 4. august Lang tid er vel kanskje å ta litt hardt i? Husk at det er sommer og fellesferie. Er ikke like interessant å sitte inne for å rette feil i kode, da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VikingOy Skrevet 5. august Forfatter Del Skrevet 5. august Betyr svaret ditt at det er du som er maintainer av den integrasjonen (og at du følte seg truffet?), eller gråter du bare på vegne av andre? Det var ikke min hensikt å kritisere noen for noe, men om du uansett kunne svart på spørsmålet mitt: Er dette en kjent og erkjent feil som alle får, eller er det bare meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august VikingOy skrev (2 timer siden): Betyr svaret ditt at det er du som er maintainer av den integrasjonen (og at du følte seg truffet?), eller gråter du bare på vegne av andre? Verken det ene eller det andre VikingOy skrev (2 timer siden): Det var ikke min hensikt å kritisere noen for noe Da synes jeg ikke overskriften din på denne tråden er valgt med omhu. Og jeg ga bare uttrykk for hva jeg synes - at det _ikke_ er gått lang tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VikingOy Skrevet 5. august Forfatter Del Skrevet 5. august Nok om det.... Men hvorfor vegrer du deg på å svare på spørsmålet mitt; Får du også denne feilmeldingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Hvis du kikker på github så ser du at det er rapportert, noen jobber med det og det er fikset i en beta versjon som kom i månedsskiftet juni/juli. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VikingOy Skrevet 6. august Forfatter Del Skrevet 6. august Godt å høre 👍 Takk for svar 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.