Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en L3S noen år og hatt mye problemer som jeg ikke har hatt tid til å debugge.

Det eneste som virker med låsen er å åpne den med kode. Den er derfor bare en dyr kodeelås.

Bluetooth virker dårlig. Signalet i appen er dårlig selv om man står helt inntil låsen. Det virker som det er en tilstand appen kommer i siden det hjelper ofte å restarte appen så får man kontakt, men man kan ikke drive å restarte appen hver gang man skal inn. Jeg har ikke problemer med andre BT enheter med telefonen.

Tilsvarende med Connect Bridge. Selv om den sier Wi-Fi signal og SNR er "good" så mister den hele tiden kontakt med nettet. Har googlet litt og ser ut som om mange setter opp en en midlertidlig WiFi på 2.4GHz som den kobler seg til med samme SSID og passord som det vanlige WiFi nettet. Men det virker helt meningsløst å holde på med dette?

Jeg får heller ikke paret Yale key pads (f.eks. den som fulgte med) med låsen. Taster LO (lås opp) master LO 4 LO 1 LO 01 LO holder pad inntil låsen (men den bare tuter med en feilmeldingslyd og blinker med 1,3,5,7 i stedet for å lese opp 01) LO. Hvorpå den gir samme feilmelding når jeg forsøker å låse opp med pad'en.

Noen som har noen tips?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.