RBR Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august (endret) Har 3 stk. HomeSeer SmartStick G8 Z-Wave 800 Series Long Range for HomeSeer & Home Assistant Hubs for salg. Konfigurerbar til europeiske frekvenser. Nye, i uåpnet eske. kr. 600,- / stk. Endret 27. august av RBR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Synes prisen var litt høy, ellers hadde jeg vært interessert i en. 🙂 Får kjøpt de nye fra Amazon for 670 kr med frakt og MVA… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RBR Skrevet 28. august Forfatter Del Skrevet 28. august Hei, som jeg skrev disse er nye og ligger i uåpnet, forseglet eske og prisen er rimeligere enn fra Amazon. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august RBR skrev (1 minutt siden): Hei, som jeg skrev disse er nye og ligger i uåpnet, forseglet eske og prisen er rimeligere enn fra Amazon. 🙂 Ok, så 600 kr er inkl frakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjosepose Skrevet 4. september Del Skrevet 4. september (endret) Hei. Har du fremdeles noen ledig for salg? Endret 4. september av Fjosepose Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RBR Skrevet 4. september Forfatter Del Skrevet 4. september Hei, ja har fremdeles noen liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjosepose Skrevet 4. september Del Skrevet 4. september 30 minutes ago, RBR said: Hei, ja har fremdeles noen liggende. Har sendt deg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandvik Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Vil gjerne ha en slik, sendt deg PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.