Erling Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Har noen erfaring fra begge plattformene til å kunne si noe om forskjellene? Android er nytt for meg, men en kongeklient gjør at jeg vurderer å bytte ut Windows enhetene. Et STORT problem er fonter, google er fullt om det. Lastet ned true type, https://www.fontsquirrel.com/fonts/droid-sans, vises i designer men får beskjed om at det ikke er true type. Fontutvalget trenger ikke være stort, men litt designmuligheter ønsker jeg. Setter stor pris på tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psv021 Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Jeg designer på Windows, og bruker på Android... Vet ikke om font-problemet egentlig er SÅ stort, men det kommer vel an på bruken og på hvilke fonter man bruker. Jeg liker sans-serif fonter i mine design, og har brukt Calibri en del. Den vises helt fint også i Android. Om det faktisk er Calibri som vises, eller noe som minner om det, tør jeg ikke garantere. Jeg opplever jo at designet ser annerledes ut på Windows enn det gjør på Android, likevel er det ikke noe stort problem (for meg). Men det hadde vært et problem dersom samme design skulle brukes på begge plattformer. Men nok om det, hvilken kongeklient er det du refererer til?? Endret 19. februar 2017 av psv021 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Tippe denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 Yes, det var klienten. Jeg er ingen designer, men vil ha smale og normale fonter, tynne og tykke. Osv. Droid Sans burde jo fungere, håper noen andre kanskje har fonttips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Roboto bruker jeg. Syns det ser bra ut. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 33 minutter siden, GeneralVirus skrev: Roboto bruker jeg. Syns det ser bra ut. Takk, den var pen ja. Lastet ned TTF fra https://www.fontsquirrel.com/fonts/roboto, installerer. Når jeg velger den i designer sier den dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Hmm. Husker ikke helt hva jeg gjorde, jeg kan ikke huske at jeg fikk noe feilmelding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Husker du hvor du lastet ned fonten fra? Eller vil du dele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.