zephyr Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Homeseer deler ut HS4 Std hvis man fullfører en undersøkelse. Jeg fikk den på mail, men for de som ikke har den mistenker jeg at coupon koden virker for alle. Prøv "HS4SURVEY100" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september (endret) Jepp, det er bare å bruke koden over hvis man vil slippe spørreundersøkelsen. Takk til @zephyr Endret 13. september av Guahtdim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Benytter de å tape markedsandeler tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel_hoy Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Vil anta at målet er å få flere til å bli med før alt av tjenester havner bak betalte abonnement. MyHS var første tjeneste så venter spent på hva som skjer fremover. Har bare en liten installasjon i dagens bolig for å teste og bli kjent med smarthus. Men når jeg skal bygge nytt hus blir det nok styring på det meste. Og da tviler jeg på at HomeSeer blir valgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.