Rykkinn Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Hei. Vi har Wifi termostat varmekabler fra Elko i leiligheten våres. Det har seg slikt at vi har fått nytt internettboks, og internettet sender ut signaler slikt at apparater som kobler seg til nettet, automatisk får det nettetsignalet som "passer det". Jeg får ikke koblet opp får Wifi termostat til nettet siden denne går automatisk ut på 5 ghz. Har noen tips til hvordan man kan koble wifi termostatet opp til internettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storeulv Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september Rykkinn skrev (10 timer siden): Hei. Vi har Wifi termostat varmekabler fra Elko i leiligheten våres. Det har seg slikt at vi har fått nytt internettboks, og internettet sender ut signaler slikt at apparater som kobler seg til nettet, automatisk får det nettetsignalet som "passer det". Jeg får ikke koblet opp får Wifi termostat til nettet siden denne går automatisk ut på 5 ghz. Har noen tips til hvordan man kan koble wifi termostatet opp til internettet? Veldig mye av ymse utstyr støtter dessverre kun 2,4 GHz, og det ville overraske meg om det ikke var mulig å aktivere også denne frekvensen på ruteren din. Det er én mulighet. En annen er å se om ELKO har problemer med autentiseringen, altså den som kalles WPA, WPA2 eller WPA3. Det er AFAIK ikke alt som støtter WPA3, og om ruteren din forlanger det vil den avvise tilkoblingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.