Øyvind Skrevet 20. februar 2017 Skrevet 20. februar 2017 Regner med at dere bruker noe annet enn chrome/safari for å få kontakt med openhab via telefon. Hva anbefales? Siter
Alpøy Skrevet 20. februar 2017 Skrevet 20. februar 2017 Bruker openHAB app'en (den offisielle), shit works Siter
Lazarus Skrevet 20. februar 2017 Skrevet 20. februar 2017 18 minutter siden, Øyvind skrev: Regner med at dere bruker noe annet enn chrome/safari for å få kontakt med openhab via telefon. Hva anbefales? Jeg liker ikke den offisielle så mye. Bruker akkurat nå project rotini. Men arbeider med å legge om alle dashbord osv til HabPanel. At annet bra alternativ er imperihome. Offisiell app liker jeg ikke utseende på, men bruker den mye til debuging. Siter
Alpøy Skrevet 20. februar 2017 Skrevet 20. februar 2017 Ja jeg benytter forsåvidt imperihome til tabs etc. men for å ha den totale oversikt (jeg har inndelt det i rom og etasjer) på mobilen så har jeg ikke funnet noe fornuftig erstatter til den offisielle app'en. Siter
Øyvind Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Skrevet 20. februar 2017 32 minutes ago, Alpøy said: Bruker openHAB app'en (den offisielle), shit works unsupported URL. -vært borti den feilmeldinga før? Siter
iblis Skrevet 20. februar 2017 Skrevet 20. februar 2017 Jeg bruker følgende: Den offisielle appen for full oversikt. Command Fusion sin iViewer for paneler. iOS Home appen for lett kontroll og stemmestyring. Siter
Alpøy Skrevet 20. februar 2017 Skrevet 20. februar 2017 37 minutes ago, Øyvind said: unsupported URL. -vært borti den feilmeldinga før? hm nei? Siter
tjwesterby Skrevet 21. februar 2017 Skrevet 21. februar 2017 @iblis - Command Fusion for paneler på typ tablets/skjermer? Det så veldig pent ut, har du noen screens evt? Dette virker jo som ett kurant finpusset alternativ til HabPanel, eller tar jeg feil? Siter
iblis Skrevet 21. februar 2017 Skrevet 21. februar 2017 6 minutter siden, tjwesterby skrev: @iblis - Command Fusion for paneler på typ tablets/skjermer? Det så veldig pent ut, har du noen screens evt? Dette virker jo som ett kurant finpusset alternativ til HabPanel, eller tar jeg feil? Nei, Command Fusion er mer lik HSTouch hvor du må lage ditt eget design fra bunnen av. Jeg har skrevet noen ord med eksempler om det her. Siter
DrLaban Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 19 timer siden, iblis skrev: Nei, Command Fusion er mer lik HSTouch hvor du må lage ditt eget design fra bunnen av. Jeg har skrevet noen ord med eksempler om det her. Hvor komplekst er det å integrere Command Fusion med OpenHab 2? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.