Fjosepose Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Hei Jeg forsøker å beherske Homeseer4's nye z-wave jsui plug-in, og assosisasjoner. Det som tydelig er nytt (eller feil) er at det på enkelte devicer kommer endepunkter i menyen hvor man vanligvis velger "source device", slik som dette: Er det noen som vet om dette er en "bug or feature". Jeg ser i zwave js ui frontend at dette finnes: Altså kan man legge endpoints i "begge ender" av assosisasjonene. I den gamle plugin'en valgte man bare "source device" og derettter la man inn "target endpoints/devices" i de ulike gruppene til "source device". Er det noen som vet hvordan dette fungerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristianml Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Jeg har nylig gjort dette i HS4 med den nye pluginen, men opplevde det omtrent som forventet unntatt en rar greie. Om jeg husker rett, trinn 1, velge source device, trinn to, velge assosiasjonsgruppe på source, trinn tre, velge endpoint. Men i listen over endpoint fant jeg at destination sine endpoints var repetert tre ganger nedover. Kun dersom jeg valgte den siste versjonen av endpoint så fungerte assosiasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjosepose Skrevet 1. oktober Forfatter Del Skrevet 1. oktober (endret) For Heatit termostat dukket denne opp hos meg(vist fra zwave js ui GUI), og jeg har ikke "laget den selv"(ble slik etter migreringen): Det som mangler er noen beskrivelser. Hva er feks endpoints i kolonnen helt til venstre? Denne kolonnen tilsvarer Step1 i wizarden, men jeg klarer ikke å finne noen håndfast om hva dette er. Videre er kolonnen til høyre også helt merkelig mhp endpoints. Endret 1. oktober av Fjosepose Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.