whertigo Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Hei! Har noen bevegelsessensorer fra nexa som sluker batterier og nå har jeg gått lei. Er det mulig med enkle grep å få laget en strømforsyning som kunne supplere to slike sensorer med strøm fra ei stikkontakt? Enhetene bruker 2xAAA batterier hver. Jeg kan holde i en loddebolt 😁 Mvh Pål Gustav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 thoralex Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Masse 3v strømforsyninger på aliexpress, skal vel være kurant å klippe av pluggen og lodde på batterikontaktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 stigvi Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober whertigo skrev (8 timer siden): Hei! Har noen bevegelsessensorer fra nexa som sluker batterier og nå har jeg gått lei. Er det mulig med enkle grep å få laget en strømforsyning som kunne supplere to slike sensorer med strøm fra ei stikkontakt? Enhetene bruker 2xAAA batterier hver. Jeg kan holde i en loddebolt 😁 Mvh Pål Gustav Er det ikke lettere å bytte ut bevegelsesensorene? Jeg har noen små Aqara som har stått i snart 5 år på et CR2450 batteri og en drøss Philips Hue bevegelsesensorer som bruker 2 AA batterier. Har ikke skiftet på disse heller etter at de ble satt opp for 5 år siden. Strømforsyninger finnes det jo, men IKKE kjøp de fra Aliexpress. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 thoralex Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober 18 minutes ago, stigvi said: Strømforsyninger finnes det jo, men IKKE kjøp de fra Aliexpress. Strengt tatt enig i det, gadd bare ikke søke opp noe lokalt når jeg vet det finnes der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 RuneR Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Med litt leting kan du nok finne flere alternativer som det her: https://cdon.no/produkt/finnlumor-batterieliminator-2xaaa-ca8f7491e39c4f38/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
whertigo
Hei!
Har noen bevegelsessensorer fra nexa som sluker batterier og nå har jeg gått lei. Er det mulig med enkle grep å få laget en strømforsyning som kunne supplere to slike sensorer med strøm fra ei stikkontakt? Enhetene bruker 2xAAA batterier hver.
Jeg kan holde i en loddebolt 😁
Mvh Pål Gustav
Lenke til kommentar
Del på andre sider
4 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.