whertigo Skrevet 30. september Skrevet 30. september Hei! Har noen bevegelsessensorer fra nexa som sluker batterier og nå har jeg gått lei. Er det mulig med enkle grep å få laget en strømforsyning som kunne supplere to slike sensorer med strøm fra ei stikkontakt? Enhetene bruker 2xAAA batterier hver. Jeg kan holde i en loddebolt 😁 Mvh Pål Gustav Siter
0 thoralex Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Masse 3v strømforsyninger på aliexpress, skal vel være kurant å klippe av pluggen og lodde på batterikontaktene? Siter
0 stigvi Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober whertigo skrev (8 timer siden): Hei! Har noen bevegelsessensorer fra nexa som sluker batterier og nå har jeg gått lei. Er det mulig med enkle grep å få laget en strømforsyning som kunne supplere to slike sensorer med strøm fra ei stikkontakt? Enhetene bruker 2xAAA batterier hver. Jeg kan holde i en loddebolt 😁 Mvh Pål Gustav Er det ikke lettere å bytte ut bevegelsesensorene? Jeg har noen små Aqara som har stått i snart 5 år på et CR2450 batteri og en drøss Philips Hue bevegelsesensorer som bruker 2 AA batterier. Har ikke skiftet på disse heller etter at de ble satt opp for 5 år siden. Strømforsyninger finnes det jo, men IKKE kjøp de fra Aliexpress. 1 Siter
0 thoralex Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober 18 minutes ago, stigvi said: Strømforsyninger finnes det jo, men IKKE kjøp de fra Aliexpress. Strengt tatt enig i det, gadd bare ikke søke opp noe lokalt når jeg vet det finnes der... Siter
0 RuneR Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Med litt leting kan du nok finne flere alternativer som det her: https://cdon.no/produkt/finnlumor-batterieliminator-2xaaa-ca8f7491e39c4f38/ Siter
Spørsmål
whertigo
Hei!
Har noen bevegelsessensorer fra nexa som sluker batterier og nå har jeg gått lei. Er det mulig med enkle grep å få laget en strømforsyning som kunne supplere to slike sensorer med strøm fra ei stikkontakt? Enhetene bruker 2xAAA batterier hver.
Jeg kan holde i en loddebolt 😁
Mvh Pål Gustav
4 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.