aarpi3 Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Hei Er det noen andre som har problemer med Heatit ZM Single Relay 16A? Jeg har flere av disse innebygde bryterne, men to av dem blir utilgjengelige ved ujevne mellomrom. Begge to styrer led lys over speil på hvert sitt bad og sitter inne i en elko-boks bak bryteren. Jeg får ikke noe varme-varsel. Z-wave JS (via HS4) bare mister kontakten med dem og enheten lyser fast rødt noe som skal bety at den er skrud av. Hvis jeg tar sikringen så virker dem helt fint før dem dør igjen eter noen dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeVille Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Jeg har to av dem, og begge har fungert fint siden de ble installert for et par år siden. Men for en måned siden skjedde det du beskriver med begge, med kort mellomrom. Fiksen var også som du beskriver, og siden har de fungert fint igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aarpi3 Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Mine har også fungert fint i et par år før dem begynte å tulle. Nå må jeg ta sikringen ukentlig. Jeg har to andre som som fungerer uten problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeVille Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Jepp, mer tull her også. 😟 Det må vel være grunnlag for reklamasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aarpi3 Skrevet 21. oktober Forfatter Del Skrevet 21. oktober Nå har faktisk mine vært stabile i 2 uker. Jeg har en supportsak gående med Heatit, men de sier det ikke er et kjent problem. De ba med om å fabrikk resette enheten neste gang den feilet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.