Gunnar-K Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Hei! Vet ikke om det er manglende SSL sertifikat som gjør dette? Får åpnet Home assistant, men får stort sett bare feilmelding om jeg prøver å åpne noe. "Unable to load the panel source: /api/hassio/app/entrypoint.js" kan f eks ikke åpne ESPHome, eller Terminal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Det burde gå fint. Det er ikke en instilling i din nettleser som er "for streng"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cat0 Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober SSL og feilmeldingen du får er ikke relatert til hverandre. SSL Bruk Home Assistant Cloud eller DuckDNS om du vil ha SSL. Du kan også gjøre som @stigvi sier om å lette på krav til ssl i nettleseren. Feilmelding "Unable to load the panel source: /api/hassio/app/entrypoint.js" er symtomet, ikke årsaken. Sjekk hva det står i Supervisor-loggen (se etter Traceback). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunnar-K Skrevet 10. oktober Forfatter Del Skrevet 10. oktober Slått av alle sikkerhetsinnstillinger jeg finner, hjelper ikke. Slettet alt av nettlesterdata også. Hvordan leser jeg Supervisor-loggen? Har ikke tilgang til Terminal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlavT Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Du bør ikke skru av sikkerhet. Da blottlegger du deg for angrep fra andre steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunnar-K Skrevet 10. oktober Forfatter Del Skrevet 10. oktober Slo av nettopp bare for å feilsøke litt. Andre enheter uten HTTPS på lokalnettet virker, bla AMSReader, som leser strømmåleren. Slått på igjen "Standardbeskyttelse" Men om jeg åpner sikkerhetsinnstillingene fra http://homeassistant.local:8123/ er valget for blokkering grået ut, og jeg kan ikke slå av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober Sted er nok neppe nødvendig i Home-Assistant sammenheng likevel, det er mer for nettsider som har behov for å vite hvor du er (Finne nærmeste butikk på Elkjøp ect) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunnar-K Skrevet 11. oktober Forfatter Del Skrevet 11. oktober Evelen skrev (8 timer siden): Sted er nok neppe nødvendig i Home-Assistant sammenheng likevel, det er mer for nettsider som har behov for å vite hvor du er (Finne nærmeste butikk på Elkjøp ect) Ok. Da har problemet kanskje noe med "entrypoint.js" å gjøre. Ser at noen blir kvitt problemet, ihvertfall midlertidig,ved å resette ved å dra ut strømpluggen. Brutalt, er det å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.