Erling Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) For temperatur har jeg endret dette, slik at alle nå viser C. Hver type hadde sin løsning... Hvor gjorde jeg dette? Advanced har ingen valg. Endret 20. februar 2017 av Erling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrick Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Dette er "suffix" under status graphics 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Takk, men... Fibaro vises som: 43 Watts Suffix er: @S@ Mens OWL viser: 1754W og er uten Suffix. De temp.-målerne jeg har viser heller ikke Suffix. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 8 minutter siden, Erling skrev: Mens OWL viser: 1754W Owl er via RFXCOM-plugin'en, og Bert har dessverre ikke oppgradert pluginen til å være helt etter CAPI, så han setter device string istedenfor. Da kan du ikke endre på det, med mindre det er en innstilling på RFXCOM-tab'en. EDIT: Nei skulle du sett: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Gull, viste det var noe... Men hvordan får jeg Z-Wave til å vise W ikke Watts. #kravstor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 ... kan du ikke bare endre den til "Watts" da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 1280 pixler er ikke mye... Kan jeg "flette" info på noen måte mon tro? Ta med value, legge til " W - " før neste verdi kommer. Word Perfect 5.1, det var tider det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 ... øh... hva snakker vi om nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Si at jeg vil vise følgende tekst: Varmepumpe x W - Vaskemaskin x W - Tørketrommel x W - Totalt forbruk x W. Som 1 tekstelement. + Slik at jeg kan høre/lese: "nå er det kun 13 grader på soverommet, lukk vinduet.". Eller: "ute er det 6,8 grader, inne er det 23,8 grader og kjøleskapet holder 2,1 grader.". For å ta det enda lenger, når tørketrommelen er ferdig gis det en beskjed, mens vaskemaskinen gir en annen melding. Osv. Garantert veldig enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 på et nettbrett/hstouch med 1280 oppløsning? eller i browseren til homeseer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Nettbrett, står under TV og skal vise diverse info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.