Andreaz Skrevet tirsdag kl 18:46 Del Skrevet tirsdag kl 18:46 Hei, Har lyst på et event som _ikke_ slår på utelys 31. oktober 🙂 Noen som kan hjelpe meg med forslag til hvordan? Når jeg velger "dato etter" kan jeg ikke samtidig velge "dato før".. Har easytrigger også, men aldrik brukt den 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet onsdag kl 11:19 Del Skrevet onsdag kl 11:19 Jeg har laget en egen device, «Høytid». Den er enten jul, Halloween eller vanlig. 31. okt settes den til Halloween og 1. nov til vanlig. I event for utelys sjekker jeg med condition at høytid equals vanlig. 🙂 Jeg har en egen event som sjekker at høytid equals Halloween også, så setter farge på utelysene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siggi Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Du kan løse det i en vanlig event: Litt kålete å løse det slik, men det fungerer. @ZoRaC sin løsning vil nok være mer elegant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.