Monica1302 Skrevet fredag kl 11:25 Del Skrevet fredag kl 11:25 Hei. I stua vår så er halvparten. Av stikkontaktene koblet til dimmerbryteren. Dette er sykt slitsomt, da de ikke kan brukes til støvsuger, ladere og div lamper jeg ikke ønsker å dimme. Hvordan fjerne dette. Er det koblet i dimmeren eller i hver kontakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byelektrikeren Skrevet fredag kl 11:57 Del Skrevet fredag kl 11:57 Monica1302 skrev (29 minutter siden): Er det koblet i dimmeren eller i hver kontakt? Jeg antar at de er koblet i dimmeren. Normalt er der 3-ledere i hver veggboks/stikk når du har en slik løsning. Elektriker kan koble om de du ønsker å endre, eller fjerne dimmeren helt. Mvh. Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1302 Skrevet fredag kl 15:24 Forfatter Del Skrevet fredag kl 15:24 Tusen takk for svar. Jeg må fortsatt ha dimmeren, da jeg har spotter i taket så må dimmes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.