SveinHa Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Det startet i går kveld og fortsatte i dag. Samme hvilken tråd jeg prøver å åpne, også mine egne, så ender jeg her. ...men her får jeg lagt inn nytt innlegg i alle fall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iblis Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Takk for feedback @SveinHa. Tror jeg har løst problemet, men fint om du kan bekrefte/avkrefte. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november iblis skrev (1 minutt siden): men fint om du kan bekrefte/avkrefte. Takker og bukker for kjapp respons. Det ser fint ut nå [thumbsUp] En annen ting. Jeg har ikke hatt smileyer på evigheter (år). Listen er tom... De få gangene jeg har brukt smiley siste året har jeg måttet kopiere fra andre innlegg. Samme i Brave, Firefox og Chrome og til og med på telefonen... Noe som henger med min brukerID? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iblis Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november SveinHa skrev (Akkurat nå): En annen ting. Jeg har ikke hatt smileyer på evigheter (år). Listen er tom... De få gangene jeg har brukt smiley siste året har jeg måttet kopiere fra andre innlegg. Samme i Brave, Firefox og Chrome og til og med på telefonen... Noe som henger med min brukerID? Dette skal jeg finne ut av @SveinHa, holder deg oppdatert. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Er innom et par andre Invision baserte fora daglig og der fungerer smilyene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.