SveinHa Skrevet 8. november 2024 Skrevet 8. november 2024 Det startet i går kveld og fortsatte i dag. Samme hvilken tråd jeg prøver å åpne, også mine egne, så ender jeg her. ...men her får jeg lagt inn nytt innlegg i alle fall... Siter
iblis Skrevet 8. november 2024 Skrevet 8. november 2024 Takk for feedback @SveinHa. Tror jeg har løst problemet, men fint om du kan bekrefte/avkrefte. 1 Siter
SveinHa Skrevet 8. november 2024 Forfatter Skrevet 8. november 2024 iblis skrev (På 8.11.2024 den 13.08): men fint om du kan bekrefte/avkrefte. Ekspander Takker og bukker for kjapp respons. Det ser fint ut nå [thumbsUp] En annen ting. Jeg har ikke hatt smileyer på evigheter (år). Listen er tom... De få gangene jeg har brukt smiley siste året har jeg måttet kopiere fra andre innlegg. Samme i Brave, Firefox og Chrome og til og med på telefonen... Noe som henger med min brukerID? Siter
iblis Skrevet 8. november 2024 Skrevet 8. november 2024 SveinHa skrev (På 8.11.2024 den 13.13): En annen ting. Jeg har ikke hatt smileyer på evigheter (år). Listen er tom... De få gangene jeg har brukt smiley siste året har jeg måttet kopiere fra andre innlegg. Samme i Brave, Firefox og Chrome og til og med på telefonen... Noe som henger med min brukerID? Ekspander Dette skal jeg finne ut av @SveinHa, holder deg oppdatert. 1 Siter
SveinHa Skrevet 8. november 2024 Forfatter Skrevet 8. november 2024 Er innom et par andre Invision baserte fora daglig og der fungerer smilyene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.