SveinHa Skrevet fredag kl 12:52 Del Skrevet fredag kl 12:52 Det startet i går kveld og fortsatte i dag. Samme hvilken tråd jeg prøver å åpne, også mine egne, så ender jeg her. ...men her får jeg lagt inn nytt innlegg i alle fall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iblis Skrevet fredag kl 13:08 Del Skrevet fredag kl 13:08 Takk for feedback @SveinHa. Tror jeg har løst problemet, men fint om du kan bekrefte/avkrefte. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet fredag kl 13:13 Forfatter Del Skrevet fredag kl 13:13 iblis skrev (1 minutt siden): men fint om du kan bekrefte/avkrefte. Takker og bukker for kjapp respons. Det ser fint ut nå [thumbsUp] En annen ting. Jeg har ikke hatt smileyer på evigheter (år). Listen er tom... De få gangene jeg har brukt smiley siste året har jeg måttet kopiere fra andre innlegg. Samme i Brave, Firefox og Chrome og til og med på telefonen... Noe som henger med min brukerID? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iblis Skrevet fredag kl 13:15 Del Skrevet fredag kl 13:15 SveinHa skrev (Akkurat nå): En annen ting. Jeg har ikke hatt smileyer på evigheter (år). Listen er tom... De få gangene jeg har brukt smiley siste året har jeg måttet kopiere fra andre innlegg. Samme i Brave, Firefox og Chrome og til og med på telefonen... Noe som henger med min brukerID? Dette skal jeg finne ut av @SveinHa, holder deg oppdatert. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet fredag kl 13:17 Forfatter Del Skrevet fredag kl 13:17 Er innom et par andre Invision baserte fora daglig og der fungerer smilyene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.