Sfanytime Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Hei Fikk montert en Elko termostat med matter, men får ikke styrt via tlf etter oppkobling via google home. Står offline, og har prøvd flere ganger å resette termostaten. Men kommer meg ikke videre. Har skrudd av 5.2GHz på ruteren for å sjekke om det ikke interfere med oppkoblingen men fortsatt det sammen problemet så er det noen som har Elko termostat med matter eller har vært bort i den typen, som har peiling på det 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlavT Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Har du bare lagt den inn via Google Home eller har du lagt den inn i Home Assistant også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sfanytime Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Bare google home. Home assistant er ikke bruk midlertidig så har bare google home fortiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlavT Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Ok, jeg testet denne termostaten med Apple Home for noen dager siden og det fungerte fint. Bare irriterende at den ikke støtter strømmåling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handl3vogn Skrevet 10. november Del Skrevet 10. november Hei Er det noen som har fått til og oppdatere denne gjennom HomeAssistant? Står at det er oppdatering tilgjengelig men får følgende feilmelding når jeg prøver og oppdatere. Installed version 1.6.102.0 Latest version 1.7.110.0 "Failed to perform the action update/install. Error updating: Target node did not process the update file" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlavT Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Jeg har laget min egen Matter kontroller basert på Python Matter Server som er den samme som HA benytter og har oppdatert firmware gjennom denne. Vet ikke hva ditt problem skyldes. Du kan evt. legge termostaten til i Apple / Google Home og oppdatere termostatens firmware gjennom de. Matter kan legge til devices i flere kontroller samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handl3vogn Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Takk Gikk fint og oppdatere via Apple home. Skulle gjerne vist hvorfor den feilet på HA. Dette er min eneste matter enhet så langt så får ikke testet så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sfanytime Skrevet 11. november Forfatter Del Skrevet 11. november Fikk fikset det. Måtte skru av og på nettet så funket det med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.