Dal Skrevet 14. november Skrevet 14. november Hei. Jeg bestilte en Silicion "Sealer" fra Ali for å bruke for å tette skjøtene på LED-stripene mine der jeg må lodde på ledninger. En slik Men den dukker jo aldri opp. Men selling pointene her er jo "Clear Sealing Glue Waterproof Heat Resist For Electron Component" Men gjelder ikke det all silikon eller? Hva kan jeg kjøpe som er tilsvarende her i Norge? Siter
Dal Skrevet 14. november Forfatter Skrevet 14. november Takker for svar, men er sånn lim elastisk da? Siter
Hårek Skrevet 14. november Skrevet 14. november Lim brukes mye til elektronikk, men hvis elastitet er viktig er nok silikon bedre. https://www.biltema.no/bygg/maling/fuge--og-tetningsmiddel/silikon/ Siter
JoeHugin Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Jeg ville brukt noe som dette, som er testet til å ikke være strømførende. Finnes flere varianter. DC 732 RTV WHITE, NORDIC | Dow Corning Multi-Purpose Sealant, Paste, White, 90ml | Distrelec Norway Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.