Dal Skrevet torsdag kl 15:41 Del Skrevet torsdag kl 15:41 Hei. Jeg bestilte en Silicion "Sealer" fra Ali for å bruke for å tette skjøtene på LED-stripene mine der jeg må lodde på ledninger. En slik Men den dukker jo aldri opp. Men selling pointene her er jo "Clear Sealing Glue Waterproof Heat Resist For Electron Component" Men gjelder ikke det all silikon eller? Hva kan jeg kjøpe som er tilsvarende her i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårek Skrevet torsdag kl 19:35 Del Skrevet torsdag kl 19:35 Limpistol kan brukes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dal Skrevet torsdag kl 22:16 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 22:16 Takker for svar, men er sånn lim elastisk da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårek Skrevet torsdag kl 22:29 Del Skrevet torsdag kl 22:29 Lim brukes mye til elektronikk, men hvis elastitet er viktig er nok silikon bedre. https://www.biltema.no/bygg/maling/fuge--og-tetningsmiddel/silikon/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.