steff95 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hei Er på utkikk etter panelovner til flere soverom. Er i utgangspunktet ute etter noe rimelig som bare fungerer, app kontroll kan være en fordel for enklere oppsett samt mulighet til å slå av varme når man er vekkreist. Har sett litt på Adax (både dum og "smart") og Namron (wifi modell), noen som har erfaringer med disse? Har lest litt at enkelte er misfornøyd med termostat på namron zigbee, finner veldig lite vedr wifi modell. Mill er jeg skeptisk til pga tidligere modeller, dog ser jeg at den nyeste generasjonen skal være ok.. I huset har jeg allerede litt blandet hummer og kanari - panasonic varmepumpe, cavius brann, plejd lysstyring, tapo temp+fukt, airthings wave plus. Har også vurdert temp+fukt på soverommene, samt P115 smart plugg for å styre ovner, evnt bare som ekstra sikkerhet/overstyring. Usikker hvor god tapo er til dette, ettersom jeg kun bruker det pr dags dato for temp+fukt avlesning+varsling. Åpen for forslag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.