Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Spørsmål

Skrevet

Hei

Vurderer å anskaffe Homey Pro for styring av varme på hytte. Skal styre 5-6 panelovner og 5 varmekabel termostater. Ønsker meg i første omgang enkelt oppsett med knapper for «komfort» (alle varmekilder går i komfort temp) og «borte» (all varme i innstilt borte temp). Er dette enkelt å sette opp i Homey? Finnes det noe guide for hvordan man setter det opp? Dette er nok kanskje litt for enkel bruk for Homey, men tenkte å begynne her og så vurderer jeg Homey for å kunne øke ut med flere enheter og mer avansert styring etterhvert. 

Videre tar jeg gjerne imot tips til hvilke panelovner jeg bør vurdere (alle som er der må byttes). Og hva anbefales av varmekabeltermostater?

1 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

• 0
Skrevet (endret)

Har du lest denne tråden? 

Det som er nytt siden det ble skrevet er at Mill nå har sluppet firmware til sine gen 3 panelovner (ikke plugger) som gir støtte for Matter over Wifi (samtidig mister du Mill sin skytjeneste).

Endret av christbj
Presisert at Matter støtte kun gjelder gen 3 panelovner

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.