gert Skrevet fredag kl 21:08 Skrevet fredag kl 21:08 Må si jeg likte disse bryterne: Men artikkelnummer 704.085.95 er tydeligvis historie. Mulig ette er gammelt nytt for de som følger mer med enn meg, men ble litt skuffet da jeg skulle ha et par til. De er små, diskrete, relativt intuitive (selv mamma skjønner hva som er av og på når hun er på besøk) og de passet på standard vippelokk til lysbrytere. De nye er jo rett og slett ikke særlig pene: Det blir i hvert fall ikke spesielt pent å feste disse utenpå eksisterende lysbrytere, som er løsningen jeg har gått for der jeg har satt smartpærer i eksisterende lamper med bryter montert på vegg. Typisk at de fjerner produkter jeg synes er bra og erstatter dem med noe jeg synes er dårligere. Jaja, jeg får flytte noen av de frittstående gamle jeg har der jeg trenger brytere på eksisterende lysbrytere, og benytte de nye som frittstående. De er jo ikke direkte stygge, de heller. 1 Siter
thoralex Skrevet lørdag kl 06:01 Skrevet lørdag kl 06:01 Det er nok en konsekvens av at Ikea satser på oppladbare batterier, de nye bruker AAA. 1 Siter
MariusJS Skrevet tirsdag kl 12:04 Skrevet tirsdag kl 12:04 Tror jeg har en drøss av disse i en skuff som jeg aldri bruker, bare å sende en PM om du er interessert Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.