Joakim S Skrevet lørdag kl 07:12 Skrevet lørdag kl 07:12 Hei Som tittelen tilsier så klarer jeg ikke å fabrikkåterstille min Elko vvb puck. Jeg trykker 3 ganger fort, og 1 gång i minimum 10 sek, men den begynner ikke å blinke. Den lyser bare fortsatt rød/oransje. Noen som borte i dette problemet? Joakim Siter
0 Joakim S Skrevet lørdag kl 20:46 Forfatter Skrevet lørdag kl 20:46 Prøvde idag igjen. Gikk ikke å återstille da heller. Gikk over til å pare den (hvilket jeg prøvde over 10 ganger igår), i tillegg til mine återstillinger. Det virket på første førsøk.👍🏻 Siter
0 ELKO AS Skrevet i går, 14:32 Skrevet i går, 14:32 Hei @Joakim S, Vi beklager at du opplevde problemer med vår VVB puck, men så bra at det løste seg!😊 1 Siter
Spørsmål
Joakim S
Hei
Som tittelen tilsier så klarer jeg ikke å fabrikkåterstille min Elko vvb puck. Jeg trykker 3 ganger fort, og 1 gång i minimum 10 sek, men den begynner ikke å blinke. Den lyser bare fortsatt rød/oransje. Noen som borte i dette problemet?
Joakim
2 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.